W kolejce
583. [Polskie drogi wodne]. Złota księga budowy polskich kanałów żeglugi. Praca zbiorowa wyd. staraniem i pod red. Rafała Mierzyńskiego. Warszawa 1927.
[Polskie drogi wodne]. Złota księga budowy polskich kanałów żeglugi. Praca zbiorowa wyd. staraniem i pod red. Rafała Mierzyńskiego. Warszawa 1927. Tow. Propagandy Budowy Dróg i Budowli Wodnych w Polsce, s. 174, [2], ilustr.; oraz: Wojtkiewicz Michał. Wisła pomorska. Warszawa 1926. S. 53, wykresy, adl.: Złota księga budowy polskich kanałów żeglugi. Praca zbiorowa wyd. staraniem i pod red. Rafała Mierzyńskiego. Warszawa 1929. S. 137, mapa; oraz: Wojtkiewicz Michał. Droga wodna Warszawa – Bałtyk. Warszawa 1926. S. 71, tabl. 1; oraz: Peszkowski Karol. Problem drogi wodnej z Górnego Śląska. Warszawa 1928. S. 63, [1]; oraz: Bosiacki Bogusław. Rozwój żeglugi śródlądowej w Niemczech i nasze zadania w tej dziedzinie gospodarki narodowej. Warszawa 1928. S. 38, mapa, mapki, wykresy; oraz: Ruge Tadeusz. Bielenia Czesław. Poznań, polski port śródlądowy. Warszawa 1929. S. 24; oraz: Bomas Paweł. Notatka informacyjna o porcie w Gdyni. Warszawa 1929. S. 23;oraz: Wojtkiewicz Michał. Żegluga śródlądowa w Polsce. Warszawa 1929. S. 15, 22 cm, współopr., ppł. z epoki, oryg. okł. brosz. tomu 1 zach. (naklejona na lico). 180,-
Dziewięć tomów wydanych w serii „Drogi wodne w Polsce” (I-IX), z łącznie wydanych jedenastu (tytuł tomu VIII powtórzono) przez Towarzystwo Propagandy Budowy Dróg i Budowli Wodnych w Polsce. Poruszono w nich zagadnienia związane z modernizacją, regulacją i rozwojem wodnych dróg śródlądowych w niepodległej Polsce, hydrotechniką i kanałami żeglugowymi. Autorami opracowań byli inżynierowie komunikacji, związani również ze środowiskiem Ligi Morskiej i Rzecznej. Na okł. ilustracja przedstawiająca flagę morską Rzeczypospolitej wg projektu Wacława Piórczyńskiego (1873-1937), malarza, rysownika. Przetarcia oprawy. Liczne nieaktualne pieczątki: „Bibljoteka Państwowej Szkoły Mierniczej i Przemysłowo-Leśnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży”. Brak 3 tablic w tomach III-V (w każdym po jednej); mapka w t. VIII uszkodzona, ślady użytkowania. Stan ogólny dobry.
Ilośc odsłon: 27