Reklama. Organ Polskiego Związku Reklamowego. 3 numery czasopisma: 1. Nr 1, rok V, styczeń 1936, s. 24; 2. Nr 7, rok VII, 10 września 1938, s. 24; 3. Nr 2, rok VIII, 20 lutego 1939, s. 20; każdy numer 30 cm, opr. karton wyd.
Czasopismo wydawane przez Polski Związek Reklamowy, organizację działającą w Warszawie w latach 1928-1939, od 1935 r. pod redakcją Eugeniusza Rafalskiego. Zawiera bogato ilustrowane artykuły poświęcone zagadnieniom reklamy, m.in. „Wystawa sklepowa reklamą detalisty”, „Publiczność a reklama”, „Rola społeczna reklamy”, „Gdy sprzedaż zamiera…”, a także wiadomości z kraju i zagranicy i ogłoszenia. Okładka nr z 1936 r. projektu Kazimierza Manna. Przedarcia, zwłaszcza nr z 1938 r.
Ilośc odsłon: 942